Agenti NTSF:SD:SUV::-a mijenjaju svoje značke i oružje za tregere i eleganciju kako bi spasili predsjednika mornaričkog lanca restorana od njegovog nasilnog konkurenta, Senora Dicksa. Ali hoće li njihov plan izgorjeti u plamenu?