Nakon što je prihvatio da je Anna mrtva, Antoine odluči napustiti Siriju i vratiti se kući. Međutim, cijelu je regiju zauzeo ISIS. Sarya ima zadatak otpratiti Antoinea natrag u kurdsku prijestolnicu.