Antoine, Sarya i dobrovoljci se smjeste u kurdsko selo i čekaju da stigne Shamaranov bataljun. Noću počinje ofenziva. Kurdsko selo je pošteđeno, ali džihadisti poraze kurdske ženske borce na prvoj liniji.