Fer igra za Fairlane
Dečki Fordov Fairlane GTA iz 1967. pretvaraju u profesionalno ulično vozilo. Thomas radi na AMC Gremlinu iz '73. da bi oborio svjetski rekord u broju krafni koje mogu stati u auto.