Pokrenimo Forda iz '32.
Thomas pronalazi rijetki originalni Ford Tudor iz 1932. kojeg želi pretvoriti u najbolji auto koji će izići iz njihove garaže. Usto želi proširiti posao sponzorirajući jahača bika.