Issa se pokušava riješiti nekih dragih uspomena. Na poslu Frieda pomaže Issi da se vrati u Joanninu milost. Molly se zbližava s novim kolegama kritizirajući odveć samouvjerenog suradnika te se žali psihijatru na svoj status na poslu.