Ostat ćemo zajedno jer se volimo
Lexus kaže majci da se pomirila sa Shaydenom. McKayla kaže Caelanu da se počne ponašati kao otac, a Laura i njezin dečko Tylor trebali bi dobiti bebu za svega nekoliko dana.