Roditelji na maturalnoj zabavi
Mckayla isprobava vjenčanice, a Laura i Margee razgovaraju s Annom o sigurnom seksu. Chloein porod kasni jedan tjedan. Lexus i Shayden idu na maturalnu zabavu.