Logan razmišlja o svojoj prošlosti i budućnosti po povratku u svoj rodni grad Dundee u Škotskoj, Shiv kuje zavjeru da uništi Rheu, Kendall se zaljubi u glumicu, a Greg od djeda dobiva ultimatum.