Lindsayne Sjedinjene Države
Katja i Julie odluče o tome koja će nositi bebu, Lexieno savršeno vjenčanje je ugroženo, a Lindsay napokon prvi put pokazuje svoje novo lice na jednoj holivudskoj zabavi.