Lindsay osvaja svijet
Lexie se pomiri sa zaručnikom, no kako će njegovi prijatelji reagirati na njezinu visinu? Haleigh i Bryan idu na spoj koji se loše završi, a Lindsay napokon vidi svoje novo lice.