Axe okuplja ratni stožer u Hamptonsu nakon katastrofalnog neuspjeha za „Axe Capital“ u Sandicotu. Sudbina grada visi o niti dok Axe traži savjet o tome kako najbolje nadoknaditi svoje gubitke.