Državni odvjetnik Chuck Rhoades i kralj hedge fondova Bobby Axelrod nose se sa štetom nastalom nakon njihova sukoba na kraju prve sezone. Chuck je pod povećalom ministra pravosuđa i unutar svojeg ureda.