Toki pokušava preokrenuti život svog prijatelja rock-and-rolla klauna, dr. Rockza, ulažući "Dethklokov" fond za odmor. Sve ide glatko dok mediji ne zavire u Rockzovu prošlost i ne otkriju klaunovu najmračniju tajnu.