Skwisgaar shvaća da se nikada neće promijeniti dok ne napusti bend kako bi pronašao svog oca koji ga je napustio prije rođenja. Dethklok shvaćaju da svi imaju problem s time da su ih očevi napustili, a Murderface odlučuje popraviti štetu.