Dok je nasljeđe Menuda zacementirano u međunarodnom ludilu za boy bandove s kraja 90-ih i ranih 2000-ih, neki bivši članovi razmišljaju o nerazriješenoj nepravdi, skandalu i traumi svog iskustva.