Detaljni prikaz prijevare s McDonald'sovim Monopolyjem tijekom 1990-ih kako su je ispričali sudionici u slučaju, uključujući dobitnike nagrada i FBI-eve agente koji su uhvatili stručnjaka za osiguranje koji je organizirao cijelu shemu.