Obračun s Divljeg zapada u Circle Cityju
Daisy Mae, 8, Bridget, 5 i Jacy, 8, natječu se u obračunu s Divljeg zapada kako bi osvojile štenca. Sve tri imaju istog trenera i sve što je potrebno, no tko će pobijediti?