Izbor ljepote 'Beautiful Me'
Destinyina mama je "ispeglala" sve kreditne kartice kako bi platila hobi svoje kćeri. Trogodišnja Camari mora iz sebe izvući ono najbolje kako bi zasjenila dvogodišnju Sami-Jo.