Natjecanje Outlaw
Natjecanje Outlaw u Zapadnoj Virdžiniji privlači jaku konkurenciju, uključujući i Isabellu, koja je došla čak iz Michigana kako bi se natjecala protiv istinske ljepotice Jayden.