Natjecanje Southern Glitz Open State
Sadie se natječe protiv Isabelle, čija će se majka pobrinuti da je predstavi u najboljem svjetlu. Žele biti bolje od Belle, koja je već osvojila osam titula Ultimate Grand Supreme.