Jaguar XJS i Renault 4
Dečki u ruralnom dijelu Devona padaju na galski šarm Renaulta 4. Riječ je o rijetkom modelu ograničenog izdanja - mogu li replicirati njegovu jedinstvenu unutarnju tkaninu?