Drew i Paul u Hampshireu otkrivaju rijetki MGC iz 1960-ih, no sukobljavaju se oko toga kako ga obnoviti. U Dorsetu nalaze BMW 635 Coupe iz 80-ih, koji je 15 godina ležao u štali.