Jaguar i Mercedes
Drew i Paul nalaze Jaguar Mark 11 iz 1968. godine, a u Yorkshireu nalaze rijedak zlatni Mercedes 350 SLC iz 70-ih godina koji zahtijeva mnogo posla.