Mini i Porsche
Drew primijeti Minija iz 60-ih godina koji bi mogao biti za prodaju, no može li ga kupiti po povoljnoj cijeni? Prodavač u Cotswoldu ima Porsche 928 koji zahtijeva velike popravke.