Lokalne vijesti: KPVM Pahrump
Dokumentarna serija „Lokalne vijesti: KPVM Pahrump“ upoznaje nas s privatnom TV postajom u pustinjskom gradu Pahrumpu u Nevadi i slikovitim likovima.