Bette se osjeća krivom jer je lagala Angie. Shane dobiva neočekivane vijesti, Alice, Gigi i Nat pronalaze zajednički jezik, Danin otac šokira Dani i Sophie, Finley se poveže s Tess, a Micah se zbližava s Joséom.