Deset godina nakon što smo ih napustili, Bette se kandidira za gradonačelnicu Los Angelesa, Shane se vraća u grad nakon neuspjeha, a Alice usklađuje roditeljstvo sa zaručnicom Nat i njezinom bivšom suprugom dok popularnost njezina talk showa raste.