Je li Wyclefov akvarij spreman ili nije?
Dečki su u New Jerseyju jer ih hitno treba glazbeni producent i osnivač Fugeesa, Wyclef Jean. On ima dva akvarija koji trebaju pomoć našeg dvojca.