Nevjerojatno kul akvarij Kevina Smitha
Slavni filmaš Kevin Smith treba novi dom za svoje dvije kornjače koje žive u vodi i jednu koja živi na kopnu. Mogu li Brett i Wayde izgraditi akvarij koji će udomiti obje vrste?