Dok čezne da ga Costello nazove, Selby se privikava na svoju novu stvarnost. U međuvremenu, Costello je pronašla utočište, ali nastavlja muljati kako bi zaradila za život. Gloria se dvoumi oko odluke koja će joj promijeniti život.