Kad posjet njezinoj obitelji na vidjelo izvuče stare demone, Costello smogne hrabrosti da se oprosti od Selbyja. Allegra dolazi pomoći Selbyju da se dovede u red. Gloria dobiva iznenađujuće vijesti.