Dokumentarac prikazuje priču Amber Heard o njezinu turbulentnom braku s jednim od najomiljenijih glumaca na svijetu. Pripovijeda priču iza viralnih memea i žene koju je svijet odlučio mrziti, ali koja se nastavila boriti.