Nakon što je u Londonu izgubio visokoprofiliranu tužbu za klevetu, Johnnyju Deppu je sve na kocki dok se bori da spere ljagu sa svog imena. Uz intiman pristup njegovu odvjetničkom timu, serija daje jedinstveni uvid u pravnu bitku Deppa i Heard.