Tako stara: izgrađena 1750.
U sjevernom dijelu države New York, Elizabeth i Ethan Finkelstein provjeravaju kolonijalnu dvokatnicu iz 1750. s kaminom i nekadašnju gradsku krčmu iz 1795. godine.