Peoria: raj za jeftine stare kuće
Dok istražuju Peoriju, Ethan i Elizabeth nalaze skrivena blaga u kući u stilu gradnje iz doba Kraljice Anne iz 1890. Posjećuju i kuću u nizozemskom kolonijalnom stilu iz 1900-ih.