Kad se četiri posjetitelja zabave smrtno predoziraju, istragu 7-4 ometa operacija DEA-e koja je u tijeku, a Haywood se obraća Suarezu za pomoć. Također, Yenko se nosi s napetostima kod kuće, a Sandeford se priprema za spoj sa svojom bivšom Tamikom.