Amanda Warren glumi zamjenicu inspektora Reginu Haywood, tek unaprijeđenu šeficu 74. policijske postaje u istočnom New Yorku – radničkoj četvrti na rubu Brooklyna usred društvenih nemira i ranih klica gentrifikacije.