Sasha uživa u životu kad dođe na prvi ženski odmor s Carly i ekipom. Sasha pjeva o tome kako postaje sve poznatija. Ali mjehurić puca kad se u vili pojavi skupina muškaraca, uključujući repera koji zna tko je ona.