Spencer je prisiljen suočiti se s prošlošću da spasi Vernona, dok Joe prihvaća trajnu obvezu prema svojoj budućnosti. Charles upošljava svoje nogometne vještine u salonu automobila. Ricky potroši mnogo novca kako bi opet osvojio Bellu.