S pionirima ulične odjeće Bobbyjem Hundredsom i Angelom Baqueom, dizajnere čeka osobni i emocionalni izazov. Usađuju svoja temeljna uvjerenja u izgled koji se bavi trenutačnim društvenim pitanjima.