U večerašnjoj bitki domova Hogwartsa mudri i duhoviti Ravenclawi bore se protiv ponosnih i ambicioznih Slytherina u testu znanja o čarobnjačkom svijetu. Samo jedna momčad može dobiti automatsko mjesto u velikom finalu.