U četiri epizode domovi Hogwartsa bore se da vide koji tim zna najviše o čarobnjačkom svijetu. U večerašnjem meču hrabri Gryffindori sučeljavaju se s odanim Hufflepuffima za zajamčeno mjesto u velikom finalu.