Društvo
Gumball zaključuje da mu ništa ne ide od ruke zato što u školi postoji tajno društvo koje daje prednost svojim članovima. U pokušaju da otkrije tko su, svima toliko zagorča život da mu i učitelji i učenici odluče dati što želi.