Ljuska
Gumball mora poljubiti Penny tijekom školske predstave, no slučajno joj razbije ljusku. Njezin tata želi sakriti njeno unutarnje Ja koje mijenja oblik ovisno o raspoloženju, no Gumball joj pomaže da utvrdi tko je zapravo.