Dok Boston oplakuje još jedan gubitak, Decourcy traži pravdu u sudnici i izvan nje. Unatoč manevriranju, Jackie otkriva da ne može pobjeći od svoje prošlosti, dok se Jenny odluči napokon suočiti sa svojom.