Dok Wild uz pomoć kćeri Amy pokreće medijsku kampanju da bi pridobio mišljenje javnosti na svoju stranu, Jonas Pierce potiče Álexa i Lucíju da čim prije identificiraju opljačkanu olupinu i da pokrenu sudsku tužbu.