Marco je jedini koji naizgled misli da je sretna Hidomi privlačna. Iako je svjestan da je Ide zaljubljen u nju, radi pola radnog vremena kako bi joj kupio amajliju. U međuvremenu, Jinyu i Raharu planiraju otići do tvornice u njezinu Bel Aireu.