Tijekom Hidomine NE aktivacije događaju se lude stvari, a njoj sada ostane veseo i sretan karakter koji je potpuna suprotnost njezinoj pravoj osobnosti. Jedini način da je vratite u normalu jest da uništite kablove golemog željeza.