Dramska serija o odrastanju „Euforija“ prati skupinu srednjoškolaca dok prolaze kroz ljubav i prijateljstvo u svijetu droge, seksa, trauma i društvenih medija. Glumica i pjevačica Zendaya predvodi glumačku postavu.